środa, 8 stycznia 2014

Obiadek dla malucha

Serowy makaron z szynką


Dziś kolejny dzień walki z moją córcią o zjedzenie obiadu. Każdy rodzic niejadka wie o co chodzi. Najpierw przygotowałam jej fileciki z dorsza z tartą marchewką z jabłuszkiem i sokiem z mandarynki, wyszło naprawdę pyszne. Ale Julka bez skrupułów wypluła wszystko, nawet nie próbując przełknąć ani kawałeczka. W drugim podejściu poszłam na skróty, makaron zawsze się sprawdza. Do tego sos ze śmietanki i żółtego sera z kawałeczkami świeżej szyneczki. Zawartość miseczki zniknęła w mgnieniu oka - uff! Polecam wszystkim rodzicom!





















Dla 1 dziecka przygotuj:

1 garść makaronu (ja użyłam mini kokardek)
1 plasterek żółtego sera
2 plasterki szynki
1/4 szklanki słodkiej śmietanki 18%
1/2 dużej łyżki oliwy z pestek winogron



Ugotuj makaron według przepisu na opakowaniu. Ser i szynkę pokrój w drobniutką kosteczkę. Rozgrzej rondelek, dodaj oliwę, szynkę i ser. Wymieszaj, dodaj śmietankę i nadal mieszaj, aż ser się rozpuści. Wtedy dodaj makaron wymieszaj, ostudź do temperatury pokojowej i gotowe. Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
Strona główna