sobota, 11 stycznia 2014

Ananas a'la mojito

Ananas a'la mojito z limonką, miętą i rumem 


To najczęściej goszczący deser na moim stole. Orzeźwiający, słodki, kwaśny i tropikalny. Uwielbiam go! Powiedzieć, że świetnie sprawdza się na imprezach to mało, on po prostu staje się ich gwiazdą. Przy tym wszystkim przygotowuje się go w 10 minut! Deser doskonały!





Na 1 półmisek przygotuj:

1 ananasa
1 limonkę
1 dużą łyżkę miodu
10 listków mięty
50 ml ciemnego rumu (im bardziej aromatyczny, tym lepiej)

Ananasa obierz ze skórki. Podziel na ćwiartki, wytnij zdrewniały środek i potnij każdy powstały słupek na plasterki. Zetrzyj na ananasa skórkę z limonki (wcześniej ją wyparz), następnie przetnij ją na pół i wyciśnij sok do miseczki. Dodaj do niej miód i rum, wymieszaj. Powstałym sosem polej ananasa. Listki mięty potnij w drobne paseczki i posyp ananasa. Przygotuj małe widelczyki lub wykałaczki i podawaj, najlepiej w płaskim naczyniu, żeby wszystkie cząstki ananasa, były równo zanurzone w sosie z rumu i limonki.  Smacznego!

 

 



4 komentarze:

  1. Wczoraj robiłam i potwierdzam- deser doskonały:) i do tego mega hit:) A przygotowanie błyskawiczne, pozdrawiam i dzięki za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj przygotowałam ananasa dla gości. HIT!!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny deser! zrobiłam wczoraj i potwierdziły się dobre opinie. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Nowszy post Starszy post
Strona główna