czwartek, 20 marca 2014

Pappardelle z boczniakami

Makaron pappardelle z boczniakami, szpinakiem, rukolą i czosnkiem


Dziś po bardzo zabieganym i szalonym dniu wróciłam do domu i ostanie na co miałam ochotę to ślęczenie przy garach. Otworzyłam lodówkę i uśmiechnęły się do mnie świeżutkie boczniaki, które wczoraj udało mi się zakupić. A że zawsze mam w lodówce świeży makaron, który gotuje się zaledwie 3 minuty, reszta ułożyła się sama. Świeże, młode listki szpinaku, rukola, czosnek, oliwa z oliwek i ser grana padano. Bardzo udana, mięsista i aromatyczna kompozycja. Całość przygotujesz w 5 do 10 minut, a efekt jest niezwykle smakowity. Uwielbiam takie dania!




















Dla 2 osób przygotuj:

1 opakowanie świeżego makaronu pappardelle
2 duże garści świeżych boczniaków
2 garści rukoli
2 garści świeżych liści młodego szpinaku
1 duży ząbek czosnku
5 dużych łyżek oliwy z oliwek
1 garść świeżo startego sera grana padano
sól, pieprz


Zagotuj w czajniku wodę na makaron. Rozgrzej patelnię z oliwą z oliwek, połóż na niej wszystkie boczniaki, dopraw szczyptą soli i świeżo mielonego pieprzu. Obsmaż grzyby na złoto. Wrzątek przelej do garnka, dodaj sól i makaron, ugotuj makaron al dente. Gdy grzyby zaczną się złocić dodaj szpinak, rukolę i czosnek.  Dopraw całość szczyptą soli i pieprzu. Całość wymieszaj.

 

Ugotowany makaron dodaj do grzybów i zieleniny, wymieszaj. nałóż na talerze i oprósz serem grana padano. Smacznego!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
Strona główna