wtorek, 4 marca 2014

Liebster Blog Award

Moja kuchnia bezstresowa otrzymała nominację do  Liebster Blog Award

Powiem Wam szczerze, że nie spodziewałam się takiego wyróżnienia. Więc tym bardziej mnie ono cieszy. Bardzo dziękuję za nominację autorce bloga http://deptusiowyswat.blox.pl. Jestem zaszczycona!






Co to jest Liebster Blog Award ?

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

















Moje odpowiedzi na pytania z nominacji:

1. Ulubione danie z kuchni światowej.

Przegrzebki zapiekane ze smardzami po parmezanem.

2. Gdzie kupujesz warzywa i owoce na bazarku czy w markecie?

To zależy gdzie akurat są ładne i świeże.

3. Preferujesz gotować czy piec?

Gotować.

4. Twoje popisowe danie.

Stek z polędwicy wołowej w sosie szafranowym z młodymi ziemniaczkami i zielonymi szparagami 

5. Największy dla Ciebie autorytet wśród polskich kucharzy i dlaczego?!

6 Sól w kuchni jest dla mnie......

Niezastąpiona.

7. Dzień bez (czego)...... jest dla mnie dniem straconym

Mojej rodziny.

8. Prowadzę bloga kulinarnego bo .......

Sprawia mi to wiele radości.

9.Moim marzeniem jest.....

Własna restauracja.

10. Moja kuchnia jest koloru.........

czerwono-zielonego


Moje pytania:

1. Moje ulubione danie to...
2. Prowadzę bloga, bo ...
3. Dzień zaczynam od...
4. Najbardziej lubię gotować...
5. Najszybszy obiad to ...
6. Moje ulubione miejsce to...
7. Moja podróż marzeń to...
8. Moja ulubiona przekąska to...
9. Nominacja do Liebster Blog Award była dla mnie...
10. Najpopularniejszy post na moim blogu to....
11. Gotuję bo...


Moje nominacje:


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
Strona główna