środa, 11 grudnia 2013

Ekspresowa brokułowa dla początkujących

Ekspresowy krem z brokułów


To chyba najszybszy i najprostszy przepis jaki znam, a zupa jest naprawdę wyśmienita. Każdy kto jej próbuje pyta mnie jak ją zrobić, przekonany, że wymaga skomplikowanych zabiegów. I nikt nie chce uwierzyć, że składa się z 4 składników, a jej przygotowanie pochłania jakieś 5 minut mojego zaangażowania (nie licząc czasu gotowania, ale to robi się samo). Jestem przekonana, że nawet Ci, którzy uważają, że potrafią przygotować jedynie herbatę i jajecznicę, od dziś rozszerzą swój repertuar o ekspresową brokułową. Jest pyszna!


Na 1 litr zupy przygotuj:

1 brokuł
1 cebulę
1 kostkę rosołową
1/4 śmietanki kremówki

Do garnka nalej 1 litr wody, wrzuć kostkę rosołową. Brokuł umyj oddziel różyczki, łodygę obierz ze skórki i pokrój w grubą kostkę. Cebulę obierz i pokrój w grubą kostkę. Wszystko wrzuć do garnka.



Od momentu gdy woda się zagotuje odczekaj 10 minut i zmiksuj wszystko blenderem. Dodaj sól i pieprz do smaku, oraz śmietankę. Wszystko wymieszaj i gotowe. Smacznego!


2 komentarze:

  1. e tam, z kostką rosołową? nie ma czym sie chwalić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zupa w 5 minut to hit :), oczywiście z domowym bulionem byłaby lepsza, ale jak nie mam czasu idę na kompromis z ekologiczną kostką i jest ok.

      Usuń

Nowszy post Starszy post
Strona główna