poniedziałek, 16 czerwca 2014

MENUfaktura / Miejski Festiwal Kulinarny

czyli smaczna przygoda w Katowicach


Pierwsza edycja MENUFAKTURA/Miejskiego Festiwalu Kulinarnego okazała się absolutnym hitem. Pogoda była tego dnia okropnie kapryśna, słońce na zmianę z ulewnym deszczem nie rozpieszczały uczestników imprezy, a mimo to przez cały dzień frekwencja była naprawdę okazała. W industrialnych wnętrzach kusiły barwne stoiska ze smakołykami. Ślinka mi cieknie na samo wspomnienie. 



Dla mnie to był wyjątkowy dzień również dlatego, że na wystawie zdjęć w ramach konkursu FOTOfaktory -
wystawy zdjęć blogerek kulinarnych z regionu pojawiły się między innymi te mojego autorstwa. Muszę się Wam pochwalić, że otrzymałam nagrodę specjalną. Po prostu pękam z dumy. Bardzo dziękuję organizatorom MENUFAKTURA/Miejski Festiwal Kulinarny  i serdecznie gratuluję autorkom najlepszych zdjęć Marcie Borowiec (pass-the-food.blogspot.com), i Natalii Rusinowskiej (zmyslowoprzezswiat.blogspot.com).

Najlepsze jednak zdarzyło się na koniec dnia. Około godziny 19:00 wsiedliśmy do windy towarowej, aby po chwili znaleźć się na piętrze starej fabryki porcelany gdzie Przemek Błaszczyk i Adrian Feliks przygotowali 5-daniowe POP UP menu degustacyjne. 30 osób zasiadło przy wspólnym stole i danie po daniu, delektowali się rozmaitością smaków i aromatów. Moim faworytem tego wieczoru był łosoś z lodami chrzanowymi na ziemi z pumpernikla, doskonałość. Niestety nie mam zdjęcia tego dania, bo zniknęło z mojego talerza w mgnieniu oka. Za to mam dla Was kilka innych. Och co to była za kolacja! Gratuluję wszystkim zaangażowanym w projekt!

Przemek Błaszczyk i Adrian Feliks
autorzy POP UP Menu





Oto moje zdjęcia, które pojawiły się na wystawie FOTOfaktory w kategoriach:
produkt/jedzenie i wydarzenie / ludzie / podróż









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
Strona główna